Це електронний документ для всіх учасників транспортного процесу, призначений для обліку товарно-матеріальних цінностей на шляху їх переміщення, розрахунків за перевезення вантажу та обліку виконаної роботи.
Розглянемо на прикладі схеми, яка підходить 70% бізнесів
Створення е-ТТН відбувається за допомогою провайдера ЕДО. Якщо писати узагальнено, то в ТТН необхідно заповнити назву документа, дату і місце його складання, назву компанії перевізника, замовника, вантажовідправника, вантажоодержувача, найменування та кількість вантажу, його основні характеристики та ознаки, які дають можливість однозначно ідентифікувати цей вантаж, автомобіль, причіп/напівпричіп, пункти навантаження та розвантаження із зазначенням повної адреси, посади, прізвища та підписів відповідальних осіб вантажовідправника, вантажоодержувача, водія та/або експедитора.
Після відправки ТТН вона реєструється в Центральній базі даних (ЦБД) МІУ, а вже після цього відправляється всім іншим учасникам процесу перевезення. Виключно через провайдера ЕДО з використанням структурованого документу (= не PDF).
Після того, як вантажоперевізник отримав е-ТТН, він повинен надіслати підтвердження доставки у вигляді електронного повідомлення. Це може бути зроблено за допомогою системи електронного документообігу.
На підставі е-ТТН можна автоматично створювати інші необхідні документи, такі як рахунки-фактури та акти виконаних робіт. Це дозволяє покращити ефективність роботи та зменшити час, необхідний для їх створення.
Дані з е-ТТН можуть бути збережені в електронному вигляді у спеціальному архіві. Це дозволяє зменшити ризики втрати документів та забезпечує зручний доступ до них в майбутньому.
Спеціальний архів - це сховище на боці провайдера ЕДО, або інтеграція зі сховищем клієнта.
Дані з е-ТТН можуть бути передані іншим учасникам ринку, таким як митниця та інші, за допомогою електронного документообігу. Це дозволяє покращити координацію та ефективність роботи всього логістичного ланцюга.
Залишайте заявку на консультацію
Е-ТТН має багато переваг порівняно з традиційною паперовою накладною. Ось деякі з них:
Е-ТТН може бути створена та передана вантажоперевізнику відразу ж після створення. Це дозволяє зменшити час на обробку документів та прискорити процес перевезення товарів.
Е-ТТН зменшує витрати на паперову документацію, її зберігання та обробку. Крім того, вона дозволяє знизити витрати на транспортування товарів, оскільки спрощує і прискорює процес перевезення.
Е-ТТН забезпечує точну та надійну інформацію про товар, що перевозиться, та вантажоперевізника. Це зменшує ризики втрати, крадіжки або пошкодження товару, а також зменшує можливість збоїв у процесі перевезення.
Е-ТТН забезпечує відповідність документації вимогам законодавства та може слугувати доказом при розгляді спорів або претензій.
Е-ТТН може бути збережена та легко знайдена в електронному вигляді, що дозволяє швидко отримати доступ до інформації про перевезення товарів.
(логістичним компаніям, перевізникам, водіям)
(виробникам, постачальникам, дистриб'юторам)
(торговельним мережам, виробникам, дистриб'юторам)
Замовляйте консультацію
Логістика в кожній компанії – це чорна скринька, процеси вибудовані по-різному. Необхідно провести передпроектне дослідження для опису та аналізу поточних паперових процесів компанії (постачання з/без використання розподільчого центру, внутрішні переміщення, крос-докінг та ін.).
Проаналізувавши поточні паперові процеси, провайдер готує проєкт впровадження е-ТТН в необхідні бізнес-процеси.
Необхідно прийняти рішення серед внутрішніх департаментів щодо майбутніх змін в логістичних процесах при впровадженні е-ТТН.
Якщо ви, наприклад, вантажовідправник , то необхідно підключити перевізника, водія і вантажоодержувача для проведення пілотної поставки (для поточного документообігу додається ТТН в електронному вигляді).
Провайдер проводить навчання вибраних контрагентів.
Найчастіше після цього етапу ви вже самостійно бачите переваги від переходу на електронну ТТН та вузькі місця, які необхідно закрити.
Використання е-ТТН та супутніх документів щодо процесу (електронна заявка на транспортування, довіреність на водія, маршрутний лист та ін.) має бути закріплене у договорах поставки та про транспортно-експедиторське обслуговування.
Якщо кількість ТТН на день більше 5, то зазвичай компанії замислюються про інтеграцію та роботу з е-ТТН у своїй звичній обліковій системі.
На прикладі одного з ритейлерів – запуск процесу з використання е-ТТН у Києві та Київській області. Потім підключення до інших регіонів.
EDIN - лідер електронного документообігу та інтегратор інформаційних рішень. Надаємо послуги 140+ роздрібним мережам та 5000+ постачальникам України. Щорічно наші клієнти заощаджують більше 115 млн та обмінюються більше 50 млн електронними документами.